Сайт знаходиться на реконструкції Сайт знаходиться на реконструкції. Приносимо вибачення за тимчасові незручності


Новини

Прийом заявок диспетчерською службою 1562 з мобільних номерів
Прийом заявок диспетчерською службою 1562 з мобільних номерів
1 лютого 2019, 10:07

Уже в лютому цього року жителям міста можуть звернутися в міську диспетчерську службу «1562» безпосередньо з мобільних номерів трьох операторів зв'язку - Водафон, Київстар та Лайфселл.

Для забезпечення такої можливості мобільними операторами отримані відповідні дозволи на використання в Харкові короткого номера 1562, а фахівцями КП «МІЦ» забезпечений прийом вхідних дзвінків від операторів мобільного зв'язку.

Звертаємо вашу УВАГА, що дзвінки на короткий номер тисяча п'ятсот шістьдесят дві з мобільних номерів Водафон і Київстар будуть БЕЗКОШТОВНІ, а ЛАЙФСЕЛЛ - ПЛАТНІ: тарифікація починається з 12 секунди, вартість з'єднання 0,00 грн, хвилина розмови - 1,01 грн. з ПДВ без ПФ, додатково утримується збір до ПФ у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.

Зараз оператори диспетчерської служби в день приймають від 1,5 до 6 тисяч звернень. А з початку роботи служби було прийнято загалом понад 8 мільйонів звернень.

Класифікація операторами звернень та оперативна передача заявок відповідним виконавцям дозволяє прискорити вирішення комунальних проблем і усунення аварійних ситуацій, а також виявити недоліки в роботі комунальних служб. Результати та якість виконання заявок постійно перевіряється контрольно-аналітичним відділом Харківської міської ради.

 

Зовнішні новини