Новини - Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" Харків | Зовнішня реклама в Харкові | телефонія | Інформатизація та інформаційні системи | Цифрова телефонія, IP телефонія | Зовнішня реклама Харків | Канали зв'язку + послуги інтернет, хостинг

Інформація про рівні показників якості телекомунікаційних послуг, досягнутих у 2018 році оператором фіксованого місцевого телефонного зв'язку КП «Міський інформаційний центр».

19 лютого 2019, 15:57

Фахівцями Північно-Східної філії ДП «Український державний центр радіочастот» в 2018 році було проведено кілька планових вимірювань технічних параметрів показників якості телекомунікаційної мережі та доступу до мережі Інтернет КП «Міський інформаційний центр».

За результатами вимірювань КП «МІЦ» забезпечило у 2018 році наступний рівень показників якості телекомунікаційних послуг:
 

  1.     Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час (не більше 24 робочих днів): 100% (нормований рівень - не менше 90%);
  2.     Відсоток справних таксофонів: оператор не має таксофонів.
  3.     Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час (не більше однієї доби): 100% (нормований рівень - не менше 65%);
  4.     Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності): 0% (нормований рівень - не більше 1%);
  5.     Відсоток неуспішних викликів для міжміських дзвінків: 0,87% (нормований рівень - не більше 10%);
  6.     Відсоток неуспішних викликів для міських дзвінків: 4,12% (нормований рівень - не більше 5%);
  7.     Відсоток неуспішних викликів для дзвінків в служби екстреної допомоги (СЕП): 0% (нормований рівень - не більше 5%);
  8.     Відсоток з'єднань, які відповідають нормам за якістю передачі голосової інформації: 99,95% (нормований рівень - не менше 85%);
  9.     Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді в систему інформаційно-довідкового обслуговування (СИДО) оператора: чи не вимірювався, оскільки оператор не має власної СИДО;
  10.     Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності): 0% (нормований рівень - не більше 1%);
  11.     Відсоток успішних реєстрацій в мережі для послуг доступу в Інтернет: 100% (нормований рівень - не менше 90%);
  12.     Відсоток відмов реєстрації в мережі для послуг доступу в Інтернет: 0% (нормований рівень - не більше 10%);
  13.     Час затримки передачі даних в одну сторону для послуг доступу в Інтернет: середнє значення - 1 мс, від 1 до 21 мс (нормований рівень не встановлений).


Фахівці КП «МІЦ» постійно вдосконалюють якість надаваних послуг зв'язку для досягнення найкращих показників. Високі показники рівнів якості передачі голосу обумовлено вибором цифрових технологій. Саме цифрова телефонія здатна забезпечити високу якість, надійність і безпеку зв'язку.

Неможливість досягнення високих значень технічних показників якості телефонії обумовлена ​​значними тимчасовими затримками при з'єднанні з аналоговими телефонними станціями ПАТ «Укртелеком».

Максимальні показники якості доступу до мережі Інтернет обумовлені використанням передових технологій, сучасного обладнання і високошвидкісних каналів передачі даних.