Новини - Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" Харків | Зовнішня реклама в Харкові | телефонія | Інформатизація та інформаційні системи | Цифрова телефонія, IP телефонія | Зовнішня реклама Харків | Канали зв'язку + послуги інтернет, хостинг

Відділ з оформлення документів

vn_ot_ofdoc.jpg

Відділ з оформлення документів є структурним підрозділом департаменту зовнішньої реклами та дизайну міського середовища Комунального підприємства "Міський інформаційний центр".

У своїй діяльності відділ керується чинним законодавством України, нормативними, методичними та іншими актами органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в області розміщення зовнішньої реклами, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, статутом підприємства, положенням про відділ, наказами, розпорядженнями та іншими розпорядчими актами директора підприємства, а також дорученнями і розпорядженнями начальника департаменту зовнішньої реклами та дизайну міського середовища..

Основні функції відділу:

  • визначення можливості розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами;
  • ведення бази даних рекламних конструкцій;
  • розробка перспективних місць під установку рекламних конструкцій.

Для  визначення можливості розташування спеціальної конструкції для розміщення зовнішньої реклами необхідно подати бланк заяви (бланк 1 стр, бланк 2 стр  встановленого зразка з додатком.

Термін розгляду заяви – 1 день.

Для подачі заяви на надання послуги щодо визначення можливості розташування спеціальної конструкції для розміщення зовнішньої реклами в електронному вигляді, необхідно перейти за посиланням custclaim.infocity.kharkov.ua

Послуги платні, згідно калькуляції:


Перелік і розмір послуг, що надаються відділом з оформлення документів департаменту зовнішньої реклами та дизайну міського середовища

№ п/п Найменування послуг Вартість робіт 
(з ПДВ), грн.
1

Калькуляція витрат, пов’язаних з підготуванням документації для розташування  спеціальних конструкцій  зовнішньої реклами

1561,50
2 Калькуляція витрат, пов’язаних з внесенням змін у  документацію для розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами 1332,30
3 Калькуляція витрат, пов'язаних з внесенням змін у  докуметацію для розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами без використання картографічних матеріалів 501,42
4

Калькуляція витрат з надання послуг, пов’язаних із виготовленням дублікату документів  на розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами

351,00

Комплект документів, який надається замовнику:

  • Акт визначення можливості розташування спеціальної конструкції для розміщення зовнішньої реклами  – 1.

Прийомні дні:

  • прийом заяв на надання послуг – понеділок, четвер з 9.00 до 16.00; вівторок, середа з 9.00 до 13.00
  • прийом замовників начальником відділу – понеділок, вівторок, середа, четвер з 9.00 до 13.00
  • прийом замовників фахівцями відділу  понеділок, четвер з 9.00 до 16.00; вівторок, середа з 9.00 до 13.00

Перерва з 13.00 до 13.45

Контакти:

м. Харків, пр. Науки, 38, оф. 603

Начальник відділу - Ємельянова Ольга Іванівна, тел. (057) 760-71-26